Fuming and shaken
시즌 1, 에피소드 3: Antoine's casting auditions move into the next round with a moderately enthusiastic Iris Berben. Percy turns the weather report into an impromptu couples’ counseling session with psychotherapist Stefanie Stahl. Ernst Riedler delivers his hot take on the topic of the gender pay gap and the team in general is "fuming," while the audience is badly "shaken."