Fun and Games
S1, E4: The Toyman (recurring guest star voice Bud Cort) weaves a wicked web that snares two disparate victims: Metropolis thug Bruno Mannheim (recurring guest star voice Bruce Weitz) -- and Lois Lane (series star Dana Delany). Only Superman can uncover and thwart the Toyman's evil plan.