Fun Town
S1, E3: When the young daughter of a prominent Charming family is assaulted during a visiting carnival, Samcro races the authorities to capture the assailant. Meanwhile a new shipment of guns arrives from their IRA connection - with an additional price. Tara's ex-boyfriend arrives in Charming.