Fundamentals
S6, E18: In his darkest place yet, Oliver wonders if he has failed at everything – being a father, a mayor and a hero. His frustration rising, Oliver lashes out at Felicity and William (recurring guest star JACK MOORE), when a surprising visit from an old friend has Oliver questioning his next move.