Fundraiser / Baspana Towlawal
S1, E6: When Art asks Riley and Al to make speeches at a fundraiser for interpreters that are waiting for visas, Riley has a hard time accepting the attention. Riley also comes face-to-face with Vanessa’s boyfriend.