Funeral
S2, E21: New Directions continues to strategize their set list for Nationals with a little help from Jessie St. James. Meanwhile, an unexpected loss rocks the world of one of McKinley’s own. Musical performances include “Back to Black”, “Some People”, “Try A Little Tenderness”, “My Man” and “Pure Imagination”.