Funeral
T7, E13: YOUNG SHELDON ends its seven-year run with a must-see two-episode series finale. Jim Parsons and Mayim Bialik reprise their roles as Sheldon Cooper and Amy Farrah Fowler in an unforgettable hour of television, on the series finale of YOUNG SHELDON.