Funniest Moment: A Dying Art
S1, E3: A wealthy eccentric dies on the opening night of his outdoor sculpture park, with his body positioned in one of the artworks. Barnaby and DS Charlie Nelson soon realize that the victim had made enemies in the art community, the village, and even in his own family.