Funny Love Eruption / Noodle Round the World / Ping Pong Pucca
Сезон 1, серия 1: Funny Love Eruption: The villagers pay their respects to their volcano. Noodle Round the World: The Chefs decide to make a noodle that goes around the world! Ping Pong Pucca: Sooga Village is abuzz with excitement for the Ping Pong tournament.