시즌 16, 에피소드 12: Then, the chefs must pair up for their challenge in which they must try and combine two countries’ flavors to impress guest judge, Roy Yamaguchi, owner and executive chef of Roy’s. Later during dinner service, the chefs try to impress Chef Ramsay, as well as special guest diners.