Future Tense
S4, E3: The 118 race to save a man under siege by his high-tech smart home, and a yoga teacher who has lost her vision. Athena hunts down a bank robber disguised by Covid protocols. Meanwhile, Buck confides in Maddie, Hen clashes with her antagonizing medical school lab partner and members of the 118’s crew prep for an out-of-state mission.