Fuwa Fuyu Bakery
S1, E3: “I didn’t know Fuyumi-chan’s family owned a bakery!”Minami-chan visits Fuwa Fuyu Bakery. She’s invited to go upstairs where the 3 girls gather after school.Then, Fuyumi-chan brings the bakery’s signature item...