G-Boys Winter War, Pt. 1
S1, E6: Someone called Shadow is going around beating up G-Boys, and all the victims happen to be under Hiroto's command. Hiroto suspects Takashi is responsible, so Makoto has to figure out who hired Shadow before a war breaks out.