Gabby Goose
S3, E16: The Huangs host couples game night, and Jessica’s ultra-competitive nature is on full display. Louis, by way of Honey, works up the courage to confront Jessica about being a sore loser, and she surprisingly accepts his criticism without incident. But when she learns that he discussed their private life to people outside of their family, she becomes very upset and makes plans to retaliate. Meanwhile, Emery and Evan help Eddie grieve the unexpected, sudden death of rapper Notorious B.I.G.