Gag Order
S2, E17: Bull agrees to help Chunk's daughter, Anna (Jazzy Wiliams), when her journalism professor, Chloe (Nikki M. James), is sued by a dating app developer for trying to steal data for an exposé she's writing about sexual assault cover-ups. But the stakes are raised when the company alleges that she actually stole proprietary information and intended to sell it to a competitor.