Galactic Groove and Growth
S2, E1: Join Rob the Robot and his spirited crew on a cosmic journey of self-discovery, friendship, and dance in "Galactic Groove and Growth", as they groove to their own beats and grow together on these heartwarming adventures through the galaxy.