Galapagos: Enchanted Isles
S1, E4: Only the hardiest pioneers, tossed by storms and strong currents, could reach this otherworldly outpost. But, as this travel documentary narrated by Helena Bonham Carter discovers, once on Galapagos they found an unspoilt land of endless possibilities. Now, the islands are home to almost 2,000 unique species, making it one of the most important areas of biodiversity in the world.