Galaxy of Minds
S3, E19: The team must partner with an oddball conspiracy theorist (guest star CHRISTOPHER FITZGERALD) in order to stop a deadly weapon from getting into Crawford's hands. Meanwhile, Roman struggles to maintain his personal life with Blake while completing a series of secret missions.