Game of Phones
S5, E36: When a young girl chains herself outside of Junk-N-Stuff, Kid Danger and Captain Man are forced to help find her beloved phone. While on a stakeout, they unexpectedly run across some familiar faces with a devious plan they weren't prepared for.