Game Over, Charles
S6, E10: Who killed Toby's mother? Who hit Alison in the head with the rock the night she went missing? Who is Red Coat? Who killed Bethany? Who is the Black Widow? After years of torture and endless questions, Alison, Aria, Emily, Hanna and Spencer finally come face to face with their tormentor and learn the story of how and why Charles became "A."