Game Shaking Up The Run
S3, E10: Game Shakers' Benjamin Flores Jr., Cree Cicchino, and Madisyn Shipman team up with their superfans to build twisted tikis, slingshot bats, and find mixed-up jokes before racing to the Final Suite.