Gamma Zeta Die!
S4, E5: Spencer and Emily make plans to visit a nearby college, but they have very different agendas for their time spent on campus. Spencer's singular focus to figure out Ali's apparent connection to the school contradicts Emily's real fears about her plans for after graduation.