Garbage Pit Technician
S1, E25: Mike Rowe rolls up his sleeves and gets dirty operating an antique printing press. Then, he joins forces with the largest terracotta manufacturer in the U.S. Next, Mike teams up with a group of garbage collectors converting trash into electricity.