S1, E3: On the remote island of Sitka, Alaskan engineers construct a gargantuan dam to power the entire town. Ride shotgun on a dangerous mission on the world's largest helicopters. And, Alaska's biggest boat lift hauls a 400-ton fishing ship in high winds.