Gene It On
Сезон 4, серия 20: Tina decides to try out for the cheerleading squad, but it’s actually Gene who gets noticed in the crowd for his spirit and cheering ability. Meanwhile, during her cheer audition, Tina falls and bites her tongue, leaving her unable to speak – and a mischievous Louise steps up to be her translator.