Generation Silent
S1, E2: Evan Wright attends an experimental program with government backing, and a religious academy turned brutal boot camp abuses Bethel Boys. Allen Knoll reunites with James Griffey, an Agape survivor and junior staffer, and Captain Kennedy offers advice.