This Is Me Generations
T1, E2: Trans advocate and therapist Valerie Spencer and trans teenager Lily Rubenstein don't let a few decades get in the way of understanding. As they travel throughout LA, visiting points of references from Spencer's personal herstory, the two are brought closer than they could ever imagine.