Genetic Editing
S1, E6: The discovery of CRISPR Cas-9 in 2012 opened up seemingly limitless potential in the field of genetic editing. But what scientists have found in the years since is that having an omnipotent pair of genetic scissors is not much use if you don’t know where to cut.