S1, E6: Shishigami escaped from a dozen officers, but he has become a wanted man in connection to the home invasion spree. With nowhere to go, Shishigami stays with Shion Watanabe, a classmate who has feelings for him. Meanwhile, Inuyashiki learns to use his robot abilities with Ando's help. After seeing Shishigami's mother publicly apologizing on TV, they worry what Shishigami might do next.