Georgeans and Ridleys
S1, E4: The Geoghegan family faces a stalemate as John craves a cream decor, while Rachel yearns for color. Meanwhile, Brian and Eileen Ridley are paralyzed by the prospect of turning his large masculine chapel into a more feminine home that suits them both.