Deep Fried Masters Georgia Fair
S1, E3: Double bacon corndog, Deep fried hamburger, Red velvet funnel cake - it is a deep fried showdown at the Georgia fair! The fair business is big with lots of cash on the line, but only one fry chef will be crowned Deep Fried Master.