Georgia: Labor Intensive
S1, E4: Phallin and Levi are excited to welcome their fifth child, a daughter, and she's due to arrive in the next week. The couple is planning to have this child outdoors, at an out-of-season blueberry farm in Georgia. Their birth plan includes a midwife and a doula, but can any team stick to their plan in the wild?