Georgia Peaches
S2, E10: Undercut by Nucky, who has a new source for alcohol, Jimmy and his partners look to cultivate a new revenue stream in Atlantic City. With the peak tourist season approaching, the Commodore's crew faces a choice in dealing with the city's striking workers: to negotiate or to fight back. Fearing that sin has led to misfortune, Margaret approaches Father Brennan with an act of devotion. Nucky gets a new lawyer; Van Alden faces an uncertain future; Manny Horvitz takes exception to a debt payment.