Georgia
S2, E5: Where the Appalachian Mountains end and a great Civil Rights leader's life began, Georgia is a state rich in natural wonders and history. This aerial tour of the Empire State of the South offers views of Atlanta's skyline, Augusta's legendary golf course, and the rugged barrier island coastline. From the South's most beloved piece of literature to the United State's "most haunted cemetery," this is Georgia, as you've never seen it before.