Georgie Must Die
S4, E14: When Earl dresses up as Georgie, an orange hippo that is the latest hit in children's television but the parents' latest nightmare, to put on a show for the Baby, he is arrested for copyright infringement. In jail, Earl finds out that Georgie has a sinister plan in mind for his merchandising empire and breaks out to join the Parents' Resistance and enlists Roy's help to take the evil hippo down.