Go Away Unicorn! Get a Clue, Unicorn! / Move Out, Unicorn!
S1, E2: When Alice's Inspector Brioche action figure goes missing, she and Unicorn must take up their own investigation in order to solve the case. Unicorn "goes away" for the weekend.