Get a Room
시즌 1, 에피소드 6: A couple's long awaited date night leads them to a secluded pasture where their passion comes to an abrupt end; a doctor treats a couple with a hidden medical secret and a rocky relationship; and an athletic couple loses a match against the Kama Sutra.