Get It Poppin
S7, E4: Yandy comes face to face with Erika and Samantha. J pops up and pops off on Sofi Green. Rich's daughter returns to NY with a mission to check his new girlfriend. Cardi discovers that Swift has a girlfriend, and loses her mind.