Get Out of Jail, Free
S5, E6: Fitz and Olivia are presented with a shocking plan that might just make all of their troubles go away, and Mellie is put through the wringer when confronted about her troubled marriage. Meanwhile, the Gladiators continue to defend Olivia, and Susan Ross turns to David for advice.