Gettin' Real
T15, E3: Celebrity choreographer Charm LaDonna challenges the candidates. The Vets arrive and the stakes go up. Choreographer Denise Dicharry pushes them out of their comfort zone.Charm LaDonna, Mickey Guyton and Denise Dicharry are featured.