Getting Even
S3, E4: After Raymond begrudgingly agrees to be the auctioneer at the Our Lady of Faith School auction for new playground equipment, he's pleasantly surprised with the laughs he gets at Debra's expense. Debra warns him that she's going to get even, and then retracts her threat.