Getting Off
S2, E22: Lockhart/Gardner defends Stephanie Engler, the owner of an adultery Web site, after one of her users is murdered; however, the civil case turns criminal when the murder is pinned on Stephanie. Alicia goes ballistic on Kalinda about her one-night stand with Peter, causing Kalinda to contemplate leaving the firm.