Getting Out
S1, E6: [Final Episode] Now juggling day jobs with their endless renovations, Mike and Alison are both penniless and exhausted. But when a luxury hotel chain makes them an offer they can't refuse, the spectre of Alison's departure drives a wedge between the ghosts, and the hardline Captain finds himself ostracised while Pat is voted in as reluctant leader.