Getting What You Always Wanted
S1, E7: Nan's long-anticipated national campaign is hours away from launching in Times Square on the Jumbotron, when she discovers an algorithm has been flipped, and instead of blocking penis photos from the photo feed it will choose them. Meanwhile, Martin decides to reduce Nan's stress by taking out his sworn enemy, Pepper.