Ghost Hunter
시즌 2, 에피소드 13: Sam and Jay’s assistant, Freddie (Mike Lane), purchases ghost-hunting equipment when suspicious activity leads him to theorize the B&B is haunted. Also, Sasappis risks losing his relationship with Jessica (Nichole Sakura) when Freddie sells his car.