Ghost Is Dead
S2, E10: Bodies from Ghost’s organization are dropping left and right, with each death inching closer to Ghost and Tommy. Still, both the threat of Angela submitting Jamie for investigation and Kanan wanting to put him down prove to be just as lethal.