Ghost Ship - August 13, 1956
S4, E16: Sam Beckett (Scott Bakula) leaps into the body of Eddie Brackett, co-pilot of a private plane in order to get the plane through the Bermuda Triangle and reach Bermuda before one of the passengers dies of a burst appendix.