Ghost Studz
S1, E7: When a pair of smug actors, Chaz and Jared, from the ghost-hunting show “Ghost Studz,” accidentally stumble upon real paranormal activity, Max and Leroy must go undercover on set at an abandoned mental hospital to save them. Leroy resents the “perks” the actors get with their fame, realizing he and Max will never enjoy the same benefits working in a top-secret bureau. Meanwhile, Barry demands some perks of his own.