Ghost Town Throwdown
S1, E5: Dalen, Juwan and Marcus venture to Vulture Mine to dig into the haunting of the Wild West's most notorious gold mine. They find themselves in the crosshairs of a perilous presence when the paranormal activity turns violent and a crew member is injured.