Ghosts of Independence Mine
Сезон 2, серия 5: A team of ghost hunters reaches out to the dead in an abandoned gold mine. Numerous sightings and strange disappearances suggest a fearsome Yeti inhabits the frozen landscape of the Alaskan mountains.